Námi poskytované služby

Účetnictví

  • Vedení účetnictví a daňové evidence.
  • Vedení účetnictví úpadců pro insolvenční správce.
  • Vedení účetních knih, deníků, hlavní knihy a dalších účetních evidencí.
  • Vyhotovení finančních výkazů, jako je výkaz zisku a ztráty, rozvaha a cash flow.
  • Kontrolní činnost, rekonstrukce účetnictví.
  • Zpracování výkazů pro finanční úřady.
  • Zpracování statistických výkazů.
  • Evidence majetku (odpisy, inventární seznamy a další související dokumentace).
  • Připravíme a podáme roční zúčtování daně ze závislé činnosti či srážkové daně.
  • Příprava a podání daňových přiznání na všechny druhy daní – DPH, silniční daň, daň z příjmu, daň z nemovitostí atd.
  • Zajištění oznamovacích povinností vůči Finanční správě ČR (přihlášení, odhlášení, změna).
  • Zajištění služeb daňových poradců a auditorů.
  • Připomeneme Vám termíny pro splnění Vašich daňových povinností.

Zpracování daní

Personalistika a mzdy

  • Poskytneme Vám vzorové pracovní smlouvy v souladu s aktuální legislativou.
  • Zajistíme přihlášky a odhlášky zaměstnanců na úřadech a další zákonně předepsané úkony, které Vám jinak zabírají spoustu času.
  • Zpracujeme mzdy a vyhotovíme za Vás výkazy pro ČSSZ a zdravotní pojišťovny.
  • Odešleme za Vás elektronické výplatní pásky.
  • Zpracujeme Vašim zaměstnancům roční zúčtování daně.
  • Připravíme evidenční listy důchodového pojištění.
  • Zajistíme zpracování osobních formulářů pro zaměstnance (soudy, banky, exekuce, insolvenční správce, úřad práce atd.)
  • Založení společnosti jakékoliv právní formy.
  • Změny ve statutu společnosti.
  • Transformace společnosti v jakoukoliv právní formu.
  • Reengeering firemních procesů (zpracování ekonomických, personálních, IT analýz a navržení opatření vedoucí ke zvýšení kvality).
  • Zajištění kvalitního právního servisu.
  • Zpracovávaní ekonomických projektů, finančních analýz a vnitřních auditů hospodaření podnikatelských subjektů.

Poradenství na míru

Zastupování na úřadech

  • Komunikace s úřady státní správy a územní samosprávy.
  • Zastupování při kontrolách ČSSZ, zdravotních pojišťoven, finančního úřadu a dalších orgánů státní správy.
  • Vypracujeme závěrečné vyúčtování a zprávy k získaným finančním podporám z obcí, měst či jiných subjektů.
  • Obsluha datových schránek.
  • Oblast finanční správy: správu finančních toků souvisejících s
    nemovitostmi, včetně vybírání nájmů, vystavování faktur, účtování nákladů,
    vedení bankovních účtů a vypracování finančních zpráv pro majitele nemovitostí.
  • Oblast administrativní správy: zahrnuje správu všech administrativních a organizačních záležitostí spojených s nemovitostmi, včetně zplnomocnění k podepisování smluv, komunikace s nájemníky, řešení stížností, sjednávání pojistných smluv.
  • Oblast marketingu a pronájmů: můžeme se podílet na marketingových aktivitách spojených s pronájmem nemovitostí, jako je inzerování volných jednotek, prohlídky pro potenciální nájemce, vybírání žádostí a provádění kontrol nájemníků.
  • Oblast právních služeb: zajištění právního poradenství smluvním partnerem v souvislosti s pronájmem, ochranou majetku a dalšími právními aspekty spojenými s nemovitostmi.

Správa nemovitostí

+ něco navíc!

Osobní či telefonická komunikace s účetní, vždy víte, na koho se obrátit!