Námi poskytované služby
Účetnictví
- Vedení účetnictví a daňové evidence.
- Vedení účetnictví úpadců pro insolvenční správce.
- Vedení účetních knih, deníků, hlavní knihy a dalších účetních evidencí.
- Vyhotovení finančních výkazů, jako je výkaz zisku a ztráty, rozvaha a cash flow.
- Kontrolní činnost, rekonstrukce účetnictví.
- Zpracování výkazů pro finanční úřady.
- Zpracování statistických výkazů.
- Evidence majetku (odpisy, inventární seznamy a další související dokumentace).
- Připravíme a podáme roční zúčtování daně ze závislé činnosti či srážkové daně.
- Příprava a podání daňových přiznání na všechny druhy daní – DPH, silniční daň, daň z příjmu, daň z nemovitostí atd.
- Zajištění oznamovacích povinností vůči Finanční správě ČR (přihlášení, odhlášení, změna).
- Zajištění služeb daňových poradců a auditorů.
- Připomeneme Vám termíny pro splnění Vašich daňových povinností.
Zpracování daní
Personalistika a mzdy
- Poskytneme Vám vzorové pracovní smlouvy v souladu s aktuální legislativou.
- Zajistíme přihlášky a odhlášky zaměstnanců na úřadech a další zákonně předepsané úkony, které Vám jinak zabírají spoustu času.
- Zpracujeme mzdy a vyhotovíme za Vás výkazy pro ČSSZ a zdravotní pojišťovny.
- Odešleme za Vás elektronické výplatní pásky.
- Zpracujeme Vašim zaměstnancům roční zúčtování daně.
- Připravíme evidenční listy důchodového pojištění.
- Zajistíme zpracování osobních formulářů pro zaměstnance (soudy, banky, exekuce, insolvenční správce, úřad práce atd.)
- Založení společnosti jakékoliv právní formy.
- Změny ve statutu společnosti.
- Transformace společnosti v jakoukoliv právní formu.
- Reengeering firemních procesů (zpracování ekonomických, personálních, IT analýz a navržení opatření vedoucí ke zvýšení kvality).
- Zajištění kvalitního právního servisu.
- Zpracovávaní ekonomických projektů, finančních analýz a vnitřních auditů hospodaření podnikatelských subjektů.
Poradenství na míru
Zastupování na úřadech
- Komunikace s úřady státní správy a územní samosprávy.
- Zastupování při kontrolách ČSSZ, zdravotních pojišťoven, finančního úřadu a dalších orgánů státní správy.
- Vypracujeme závěrečné vyúčtování a zprávy k získaným finančním podporám z obcí, měst či jiných subjektů.
- Obsluha datových schránek.
- Oblast finanční správy: správu finančních toků souvisejících s
nemovitostmi, včetně vybírání nájmů, vystavování faktur, účtování nákladů,
vedení bankovních účtů a vypracování finančních zpráv pro majitele nemovitostí. - Oblast administrativní správy: zahrnuje správu všech administrativních a organizačních záležitostí spojených s nemovitostmi, včetně zplnomocnění k podepisování smluv, komunikace s nájemníky, řešení stížností, sjednávání pojistných smluv.
- Oblast marketingu a pronájmů: můžeme se podílet na marketingových aktivitách spojených s pronájmem nemovitostí, jako je inzerování volných jednotek, prohlídky pro potenciální nájemce, vybírání žádostí a provádění kontrol nájemníků.
- Oblast právních služeb: zajištění právního poradenství smluvním partnerem v souvislosti s pronájmem, ochranou majetku a dalšími právními aspekty spojenými s nemovitostmi.
Správa nemovitostí
+ něco navíc!
Osobní či telefonická komunikace s účetní, vždy víte, na koho se obrátit!